Update (07 / 02 / 2025): We hebben voldoende voorraad van al onze producten, vind ons ook in en    Shop nu

Nieuw kantoor, nieuw magazijn, nieuw adres… idem ArduSimple!

We zijn onlangs verhuisd naar een nieuw logistiek kantoor en magazijn en we dachten dat het een goed idee zou zijn om een ​​stukje van onze korte geschiedenis onder de loep te nemen.

2018 BA: Voor Ardusimple

In het begin waren we in onze vrije tijd gewoon aan het spelen met een aantal doe-het-zelf-elektronicaprojecten terwijl we aan technische bedrijven werkten, totdat we een prototype van de ZED-F9P kwamen bij ons thuis en alles veranderde.
Toen we zijn prestaties in statische configuratie zagen, waren we echt onder de indruk, maar het keerpunt was toen we er een onconventioneel gebruik van maakten door een auto te scannen met een echt low-tech hulpmiddel. Na het zien van de resultaten wisten we dat deze technologie (voor die prijs) een game changer zou worden.

Ardusimple conceptie moment

Om te zien of de community onze mening deelde, hebben we een Kickstarter-campagne dat overtrof onze verwachtingen en gaf ons vertrouwen om te beginnen Ardusimple project.

2018-2019: Genesis

Een paar weken voordat de Kickstarter-campagne eindigde, wisten we dat het zou lukken en nadat we al het papierwerk hadden gedaan Ardusimple werd officieel opgericht als een legaal bedrijf (officiële bedrijfsnaam is EPS Works).
Er is geen betere plek om een ​​bedrijf te starten dan je huis (tenzij je een eindeloze, geldzuigende, door durfkapitaal gefinancierde onderneming bent die waarschijnlijk over een paar jaar ten onder gaat).
Tegen die tijd hadden we allemaal een andere baan en thuiswerken was de meest tijdbesparende manier om dingen te doen.

Waar het allemaal begon

In de zomer van 2019 zijn we begonnen met stoppen met onze niet-Ardusimple banen om zich 100% op het project te concentreren. We werkten nog steeds vanuit huis, maar we bleven meer kamers bezetten naarmate de voorraad en het productniveau toenam.

2020: Eerste kantoor

Begin 2020 was er geen ruimte meer in ons huis en moesten we ons eerste logistiek kantoor huren. Hoewel niet erg efficiënt, gebruikten we nog steeds de kelders van onze familie en vrienden als opslagplaats.

Ons eerste kantoor

In mei 2020 kondigden we een samenwerking aan met Mouser-elektronica dat zou ons in staat stellen om hun magazijn en hun verkoopkanalen te gebruiken om grote bedrijven en particulieren te bereiken die in landen wonen waar aangepaste processen moeilijk zijn (ze verzenden DDP).

Mouser-elektronica - Wikipedia

In 2020 hadden we de uitbraak van Covid en tijdens de eerste weken van onzekerheid hebben we ALLE voorraad heen en weer verplaatst tussen het nieuwe kantoor en het thuiskantoor om ervoor te zorgen dat, in het geval er harde beperkingen van toepassing waren, uw bestellingen binnen redelijke levertijden bij u konden aankomen. Gelukkig voor ons konden we binnen een paar weken weer normaal werken, hoewel we besloten hadden dat niet-logistieke medewerkers vanuit huis zouden werken om de risico's te minimaliseren.

2021: Tweede kantoor en eerste eigen magazijn

Eind 2020, begin 2021 begon de wereldwijde elektronische crisis.
Met doorlooptijden van leveranciers tot 12 maanden vormt dit waanzinnige wereldwijde tekort aan componenten een uitdaging voor elke fabrikant ter wereld. Om onze producten binnen 2-4 dagen te kunnen blijven leveren, moesten we onze veiligheidsvoorraden verhogen.
Samen met onze nieuwe medewerkers bracht dit een nieuw probleem met zich mee: geen ruimte!
Het was tijd om afscheid te nemen van ons eerste kantoortje. Omdat we op zoek waren naar een nieuwe plek, hebben we besloten om al het materiaal uit de kelders van onze familie en vrienden naar een magazijn naast het logistiek kantoor te brengen.
We hadden het geluk een plek te vinden met de juiste maat voor ons, met het magazijn naast het kantoor en een goede toegang voor zware palletleveringen.

Nieuw logistiek kantoor
Nieuw magazijn

Na de goede ervaring die we hebben met Mouser, zijn we in de loop van 2021 een samenwerking aangegaan met Digi-Key elektronica om hun magazijn- en logistieke capaciteiten te gebruiken om nog meer klanten te bereiken.

Digi-Key-Logo-PNG-Large-High-Res-Transparant-600 – LattePanda

Last but not least hebben we de bedrijfsstructuur gewijzigd om meer mensen aan het project te laten deelnemen, onze officiële naam gewijzigd en als gevolg daarvan moesten we nieuwe bankrekeningnummers krijgen.
Wij willen stap voor stap verder groeien en kijken ernaar uit om dit bericht binnenkort te updaten, nogmaals bedankt voor uw vertrouwen!

ArduSimple Team

Als je deze inhoud leuk vond, kun je ons volgen Twitter, YouTube, Facebook or LinkedIn om op de hoogte te blijven van dit soort inhoud.

Heeft u vragen of verzoeken?
Neem contact met ons op! Wij antwoorden <24 uur!

icon
Contact ArduSimple
Sluiten

Meer weten over GPS/RTK?

1. Ons technische team zal contact met u opnemen om eventuele vragen op te lossen!
2. We houden u op de hoogte van promoties en nieuwe productreleases
3. U hoort alleen van ons als we belangrijk nieuws hebben, we zullen uw e-mail niet spammen