Retouren en problemen met bestellingen
- Bestellingsproblemen: Als u problemen ondervindt met uw bestelling en voordat u een beslissing neemt, kunt u het beste alle informatie verzamelen, inclusief foto's, screenshots en uw bestelnummer en contact met ons op., we antwoorden altijd in minder dan 24 uur. ArdusimpleDe productgarantie geldt voor een periode van 2 jaar vanaf de datum van levering voor alle bewezen defecten als gevolg van slecht materiaal of slecht vakmanschap van ArduSimple.
- Beleid van de terugkeer: U bestelt rechtstreeks bij de fabriek en krijgt de beste prijs. Wij assembleren, configureren en verpakken uw bestelling individueel na uw aankoop. Standaard retourvoorwaarden voor retailers zijn beschikbaar bij onze wereldwijde distributeurs Mouser en Digikey die onze vooraf geconfigureerde en voorverpakte producten op voorraad hebben. In het geval dat de Klant een bestelling wil retourneren zonder enige garantie of binnenkomende inspectieclaims, stemt de Klant ermee in om een herstocking fee van 26€ / 30$ te betalen, plus een hertest- en afhandelingsvergoeding die kan oplopen tot 50% van de Productprijs, afhankelijk van de materiële staat en de locatie van de retourzending. Retourzendingen van dit type worden alleen geaccepteerd tot 30 dagen na de leverdatum. Verzending voor geretourneerde producten naar ArduSimple magazijn is voor rekening en verantwoordelijkheid van de Klant. Producten kunnen alleen geretourneerd worden na ontvangst van een autorisatienummer dat opgevraagd kan worden bij info@ardusimple.com. Alleen ongeopende zendingen in hun originele verpakking kunnen worden geretourneerd. Producten die worden verkocht onder een Non-Cancellable, Non-Returnable (NCNR) inkooporder kunnen niet worden geretourneerd.